مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 15:252017-12-13سياسي

وقتی در بین مقامات،سید حسن خمینی اولین قدم را برای شفافیت مالی برمی دارد!


در آن زمان فشارهای زیادی از سوی مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام به سایت تابناک وارد شد تا آن گزارش خبری از خروجی سایت برداشته شود و حتی به اصلاح نکاتی که آنان معتقد بودند سیاسی کاری شده  هم اکتفا نکردند و خواستار حذف کامل مطلب از خروجی سایت شدند.

- دومین سال از دوره اول ریاست جمهوری حسن روحانی،زمانی که لایحه بودجه کل کشور منتشر شد،مشخص شد که بودجه برخی نهادها افزایش قابل توجهی داشته است؛از جمله این نهاد ها بودجه موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام بود که تابناک در آن زمان نقدی این باره نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک در آن زمان فشارهای زیادی از سوی مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار امام به سایت تابناک وارد شد تا آن گزارش خبری از خروجی سایت برداشته شود و حتی به اصلاح نکاتی که آنان معتقد بودند سیاسی کاری شده هم اکتفا نکردند و خواستار حذف کامل مطلب از خروجی سایت شدند؛فشارهایی که در نهایت کار ساز شد و در نهایت شد آنچه نباید می شد!البته در همان زمان بودجه بنیاد سعدی تحت مدیریت آقای حداد عادل هم در ادامه همان سلسله گزارشات منتشر شد که همان زمان شخص آقای حداد عادل نیز چنین رویه ای در اعمال فشار بر سایت را اتخاذ کرد.

بر اساس این گزارش،آن روزها گذشت تا به سال 1396 رسیدیم،جایی که کثرت رسانه های اجتماعی،مطلبی را از نگاه نقادانه مردم،دور نگه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی در بین مقامات،سید حسن خمینی اولین قدم را برای شفافیت مالی برمی دارد!

وقتی در بین مقامات،سید حسن خمینی اولین قدم را برای شفافیت مالی برمی دارد!