مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 13:552017-12-13دانش

مهلت ثبت نام آزمون ارشد تمدید شد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 تا ساعت 24 روز یکشنبه، 26 آذر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب، اظهار کرد: به منظور فراهم آوردن شرایط لازم برای آن دسته از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در 6 گروه آموزشی و 140 کد رشته امتحانی و همچنین بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور که نتوانستند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند، این مهلت تا ساعت 24 روز یکشنبه، 26 آذر تمدید شد.

داوطلبان در این مهلت تعیین شده می توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت 13 ظهر امروز، چهارشنبه، 22 آذر ماه تعداد 301 هزار و 570 نفر برای شرکت در دوره های آزمون کارشناسی ارشد 97 ثبت نام کردند و به تمام داوطلبان علاقه مند توصیه می شود در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

دکتر توکلی تاکید کرد: تمام داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون فوق ضرورت دارد قبل از ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون ارشد تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون ارشد تمدید شد