مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 12:412017-12-13بين الملل

آلمان: صحبت های ترزا می درباره برگزیت در لندن با بروکسل متفاوت است


نماینده اروپایی وزارت خارجه آلمان ضمن انتفاد از سخنان اخیر نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت در پارلمان این کشور گفت که سخنان وی در لندن با آنچه در بروکسل می گوید متفاوت است.

- آلمان: صحبت های ترزا می درباره برگزیت در لندن با بروکسل متفاوت است نماینده اروپایی وزارت خارجه آلمان ضمن انتفاد از سخنان اخیر نخست وزیر انگلیس درباره برگزیت در پارلمان این کشور گفت که سخنان وی در لندن با آنچه در بروکسل می گوید متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آلمان از ترزا می نخست وزیر بریتانیا خواست تا درباره نتایج مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) در کشورش درست اطلاع رسانی کند.

در این مورد میشاییل روت نماینده اروپایی وزارت خارجه آلمان در حاشیه نشست وزرای اروپایی در بروکسل گفت: باید به این مسئله توجه داشت که باید همانطور  عمل کرد و صحبت کرد که در لندن صورت می گیرد و عجیب است که رویکرد لندن در لندن با آنچه در بروکسل صورت می گیرد، متفاوت است.

وی به سخنان نخست وزیر انگلیس در پارلمان انگلیس واکنش نشان داد.

ترزا می به شیوه ای درباره برگزیت صحبت کرده بود که گویی کشورش تعهدات مالی نهایی برگزیت را تنها زمانی به اتحادیه اروپا پرداخت می کند که توافقی در زمینه تجاری شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: صحبت های ترزا می درباره برگزیت در لندن با بروکسل متفاوت است

آلمان: صحبت های ترزا می درباره برگزیت در لندن با بروکسل متفاوت است