مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 10:512017-12-13بين الملل

ایران در رسانه های جهان/ استقبال «جبهه مردمی» فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی


استقبال «جبهه مردمی» فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی و نوشته واشنگتن تایمز در خصوص خروج ترامپ از برجام از جمله موضوعات اخبار »ایران در جهان» طی 24 ساعت گذشته بود.

- ایران در رسانه های جهان/ استقبال جبهه مردمی فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی استقبال جبهه مردمی فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی و نوشته واشنگتن تایمز در خصوص خروج ترامپ از برجام از جمله موضوعات اخبار ایران در جهان طی 24 ساعت گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می باشد: نتانیاهو منفورترین سیاستمدار خاورمیانه/ افزایش نفوذ روسیه و ایران طی یک دهه گذشته یک "نظرسنجی جدید توسط مؤسسه پیو نشان داد نفوذ ایران و روسیه طی یک دهه گذشته افزایش یافته نخست وزیر رژیم صهیونیستی منفورترین سیاستمدار در خاورمیانه است.

*** بنت: ایران باید به خاطر حزب الله حساب پس دهد وزیر "آموزش رژیم صهیونیستی گفت ایران باید به خاطر حزب الله، حساب پس دهد.

*** واشنگتن تایمز: ترامپ احتمالا به طور کامل از برجام خارج شود از "آنجایی که پیشرفت هایی در کنگره در زمینه وضع تحریم های جدید علیه ایران حاصل نشده است، مشاوران کاخ سفید می گویند احتمال می رود که دونالد ترامپ در 23 دی ماه، آمریکا را به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در رسانه های جهان/ استقبال «جبهه مردمی» فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی

ایران در رسانه های جهان/ استقبال «جبهه مردمی» فلسطین از موضع حمایتی سردار سلیمانی