مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 10:162017-12-13سياسي

کارگروه بررسی ساختار سازمانی در آموزش و پرورش تشکیل شده است


کارگروه بررسی ساختار سازمانی در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده و در مرحله تهیه و بررسی پیشنهادات اولیه حوزه ستاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش ، اداره کل امور اداری آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد: اصلاح ساختار نه فقط برای وزارت آموزش و پرورش، بلکه تکلیفی است که دولت برای همه دستگاه های اجرایی مقرر کرده است تا در جهت چابک سازی و کوچک سازی حوزه های ستادی و اداری خود انجام دهند.

وزارت آموزش و پرورش نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی کشور، ملزم به رعایت قوانین و مقررات و نیز اجرای الزامات قانونی و اسناد بالادستی در امر مهم ساختار سازمانی است.

در این راستا وزارت متبوع اقدام به تشکیل کارگروه بررسی ساختار سازمانی نموده و در مرحله تهیه و بررسی پیشنهادات اولیه حوزه ستاد است.

بدیهی است هر گونه اصلاح و تغییر ساختار سازمانی ضمن رعایت تمام جوانب از نظر پشتوانه علمی، اجرایی پس از تأیید شورای راهبری دستگاه ، موافقت نهایی مقام عالی وزارت و تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور قابلیت اجرایی می یابد؛ در ضمن اهم قوانین، مقررات و اسناد بالادستی پیرامون لزوم - تغییر ساختار سازمانی به شرح ذیل است: 1- سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 (بند 17): موضوع اصلاح نظام اداری و قضایی در جهت تحرک کارایی، بهبود خدمت رسانی به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه بررسی ساختار سازمانی در آموزش و پرورش تشکیل شده است

کارگروه بررسی ساختار سازمانی در آموزش و پرورش تشکیل شده است