مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 09:202017-12-13سياسي

چهارمحال و بختیاری برای رفع معضل بیکاری نیازمند تخصیص ردیف بودجه ای است


نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: چهارمحال و بختیاری دارای رتبه نخست بیکاری در کشور است و برای رفع معضل بیکاری نیازمند تخصیص ردیف بودجه ای است.

- علی کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دیدار رییس مجلس با استاندار و مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در ساختمان مشروطه تالار آینه مجلس، با بیان اینکه این جلسه با حضور رییس مجلس، وزارت راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و قائم مقام وزارت نیرو و معاونین آنان در خصوص مباحث و مطالب مختلفی گفت و گو شد، تصریح کرد: یکی از مباحث ویژه که به طور خاص نیازمند توجه است مسئله بیکاری در چهارمحال و بختیاری است.

کاظمی ادامه داد: استان دارای رتبه نخست بیکاری در کشور است و در این جلسه خواسته شد تا ردیف بودجه ای برای بیکاری استان در نظرگرفته شود.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت 70 هزار میلیارد تومان از منابع مختلف برای بیکاری لحاظ کرده است، تاکید کرد: در این جلسه خواسته شد تا از این میزان اعتبار، مقدار بیشتری برای استان های کم برخوردار همانند چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شود.

کاظمی با بیان اینکه موضوع بیکاری استان را در فراکسیون اشتغال مجلس مطرح کرده است، اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد از دو درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری برای رفع معضل بیکاری نیازمند تخصیص ردیف بودجه ای است

چهارمحال و بختیاری برای رفع معضل بیکاری نیازمند تخصیص ردیف بودجه ای است