مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 04:112017-12-13بين الملل

یادداشت/ سیدمحمد مرندی رابطه مبهم کنگره و ترامپ


به طور کلی رفتار و منش ترامپ در مورد برجام تاکنون به نفع ایران بوده است، چراکه نقاب حکومت آمریکا را تا حدودی کنار گذاشته و با صراحت بیشتری اقداماتش را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: دونالد ترامپ از زمان روی کار آمدن تلاش کرده با انجام اقداماتی نشان دهد از نظر منش با روسای جمهور پیشین این کشور متفاوت و در نوع خود منحصربه فرد است؛ اقداماتی ازجمله خروج از معاهده پاریس، تهدیدات مکرر نسبت به کره شمالی و بتازگی نیز پذیرش شهر قدس به عنوان پایتخت اسراییل در همین چارچوب قابل ارزیابی است.

با این حال باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هرچند منش ترامپ متفاوت است، اما تمام روسای جمهور آمریکا یک راهبرد مشترک در پیش دارند و در مورد برجام نیز راهبرد اوباما و ترامپ مشترک است.

در طول مدتی که از اجرایی شدن برجام می گذرد، دولت آمریکا نسبت به برجام پایبند نبوده و به صورت دائم آن را نقض و تحریم هایی را علیه کشورمان اعمال کرده است.

البته به طور کلی رفتار و منش ترامپ در مورد برجام تاکنون به نفع ایران بوده است، چراکه نقاب حکومت آمریکا را تا حدودی کنار گذاشته و با صراحت بیشتری اقداماتش را انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدمحمد مرندی رابطه مبهم کنگره و ترامپ

یادداشت/ سیدمحمد مرندی رابطه مبهم کنگره و ترامپ