مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 01:302017-12-12سياسي

علمی که ثروت می آورد


دومین جشنواره ملی ناصر خسرو همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس دانشکده علوم گردشگری درحالی برگزار شد که فعالان گردشگری از مغفول ماندن حلقه نیروی انسانی تحصیلکرده در صنعت گردشگری سخن گفتند و مسؤولان دولتی هم ابراز امیدواری کردند که نیروی انسانی کارآمد، - آن ها را در حل موانع، یاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره ناصر خسرو را دانشجویان گردشگری با لباس های محلی از سراسر ایران، موسیقی و رقص بومی خراسان شمالی و با تشریفاتی تا حدی شبیه هتل ها در دانشگاه علم و فرهنگ مدیریت کردند تا تئوری ها را در مقابل دیدگان سیاستگذاران و مجریان گردشگری به اجرا بگذارند تا شاید در بکارگیری نیروی انسانی در این صنعت تجدیدنظری رخ دهد.

انگیزه اصلی این جشنواره معرفی برترین های علمی گردشگری بود که قرار بود با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شود، اما معاون میراث فرهنگی این سازمان به نمایندگی از وی در این مراسم حاضر شد و اعلام کرد که علی اصغر مونسان به دلیل حضور در جلسه دیگری امکان شرکت در این جشنواره نداشت.

در رقابت نفسگیر گردشگری دنیا از غافله عقب نمانیم محمد حسن طالبیان سپس متنی که از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فرستاده بود را خواند که در بخشی از آن آمده بود: جای بسی خوشحالی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمی که ثروت می آورد

علمی که ثروت می آورد