مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 00:552017-12-12اقتصادي

فرماندار تهران خواستار تعیین مکانی برای تجمعات و اعتراضات


" فرماندار تهران در جلسه مشترک مسئولان استانی با اعضای شورای شهر تهران خواستار در نظر گرفتن یک پارک یا مکان دیگری مخصوص تجمعات و اعتراضات مردمی در این شهرستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، عیسی فرهادی شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک مسئولان استانی با اعضای شورای شهر تهران، طی سخنانی گفت: نیم درصد از عوارض شهرداری تهران مربوط به ساخت و ساز کتابخانه های عمومی باید اختصاص یابد.

وی افزود: متاسفانه در سال 70 میلیارد از حساب شهرداری برداشت و در سطح کشور هزینه می شود، اما شهرداری این نیم درصد را برای ساخت و ساز کتابخانه در اختیار انجمن قرار نداده است که امیدواریم شورا این پرداخت ها را انجام دهند.

فرماندار تهران با اشاره به وجود 303 هزار و 700 هکتار بافت فرسوده در تهران، گفت: 1.

5 میلیون نفر جمعیت شهرستان تهران در بافت فرسوده سکونت دارد، زلزله ها نیز ایرانگردی را شروع کرده و همه جای ایران زلزله داریم، باید برای پیشگیری از خسارات زلزله شورای شهر نوسازی بافت فرسوده را در برنامه خود بیاورد، تا در 4 سال این شورا 10 یا 20 درصد از این بافت فرسوده نوسازی شود.

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود به ساختمان پلاسکو و انتظارات برای بازسازی آن اشاره کرد و گفت: انتظار داریم در صدور پروانه های ساخت پلاسکو با همکاری شهرداری تهران با سرعت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تهران خواستار تعیین مکانی برای تجمعات و اعتراضات

فرماندار تهران خواستار تعیین مکانی برای تجمعات و اعتراضات