مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 00:352017-12-12بين الملل

اتمام ضرب الاجل کنگره برای بازگرداندن تحریم های هسته ای ایران


رویترز به نقل از برخی دستیاران قانونگذارن آمریکایی خبر داد که این هفته کنگره بدون آنکه در مورد بازگرداندن تحریم های هسته ای علیه ایران تصمیمی بگیرد از ضرب الاجل 60 روزه که امروز به پایان می رسد عبور خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز،بنابراین اجرای توافق هسته ای تا حدود یک ماه دیگر در دی ماه که ترامپ بار دیگر باید تصمیم خود در مورد پایبندی ایران اعلام کند ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش کنگره با این اقدام و عدم اتخاذ تصمیمی در مورد برجام توپ را در زمین ترامپ انداخته است و اعلام عدم پایبندی ایران به برجام احتمالا باعث از بین رفتن این توافق بین المللی خواهد شد.

همچنین یک مقام کاخ سفید روز سه شنبه در این باره به رویترز گفت که دولت ترامپ هم اکنون موضوع تحریم های هسته ای ایران را به کنگره سپرده است و مایل به بازگشتن تحریم های هسته ای ایران نیست.

اکنون در سنا حتی برخی از سناتورهایی که دو سال پیش با برجام مخالف بودند اکنون مایل به لغو آن نیستند.

باب کورکر نیز از پاسخ به این سوال که آیا ترامپ تهدید خود برای لغو برجام در صورت عدم اقدام کنگره برای اعمال تحریم علیه ایران را عملی می کند امتناع کرد.

بن کاردین،از اعضای ارشد کمیته ی روابط خارجی سنا تاکید کرده است که با اعمال هرگونه تغییرات جدیدی در برجام که در راستای تمایل اتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ضرب الاجل کنگره برای بازگرداندن تحریم های هسته ای ایران

اتمام ضرب الاجل کنگره برای بازگرداندن تحریم های هسته ای ایران