مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 18:352017-12-12حوادث

وجود تاسیسات در حریم راه ها از عوامل مهم بروز تصادف در خراسان شمالی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: وجود تاسیسات در حریم راه ها یکی از عوامل زمینه ساز در بروز تصادفات بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بدیعی مقدم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از شرکت های خدمات رسان همچون برق، تیرهای برق را در حریم جاده ها نصب می کنند، افزود: این امر موجب می شود تا ایمنی موجود در راه ها به منظور جلوگیری از بروز تصادفات به مخاطره افتد.

وی ادامه داد: طی سال جاری 150 تخلف در این راستا شناسایی شد که برای تمامی آن ها اخطار لازم ارسال و 43 مورد نیز منجر به تخریب شده است.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در سال جاری 337 نقطه به لحاظ تصادف شناسایی شد که از این تعداد 96 نقطه به عنوان نقطه پرحادثه مشخص شدند.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بروز تصادفات در این نقاط تابلوهای علائم لازم نصب شده است.

این مقام مسئول به تصادفات جاده ای در این استان اشاره کرد و ادامه داد: یک سوم از تصادفات فوتی اتفاق افتاده در خراسان شمالی در گروه موتورسواران قرار دارد.

وی افزود: متاسفانه بیشتر راکبان موتور سوار در این استان فاقد کلاه ایمنی هستند و از سوی دیگر موتورسیکلت ها یک سرنشین و یا دو سرنشین هستند این درحالیست که در بسیاری از اوقات مشاهده می شود که حتی سه سرنشین بر روی این موتورها سوار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود تاسیسات در حریم راه ها از عوامل مهم بروز تصادف در خراسان شمالی

وجود تاسیسات در حریم راه ها از عوامل مهم بروز تصادف در خراسان شمالی