مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 18:102017-12-12فناوري

وجود 100 میلیون گوشی و تبلت فعال در کشور /همه شهرها تحت پوشش 3G و 4G


امروز 100 میلیون گوشی و تبلت فعال در کشور وجود دارد که از این تعداد 42 میلیون کاربر به خدمات پهن باند دسترسی دارند که اگر این تعداد کاربر را از جمعیتی که به دلیل سن نمی توانند از گوشی و تبلت استفاده کنند جدا کنیم، - ضریب نفوذ بالایی بدست می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات - با بیان این مطلب در چهاردهمین اجلاس سراسری فناوری رسانه با اشاره به جمله معروفی از حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه سلاح تبلیغات از سلاح جنگ برنده تر است، گفت: تبلیغات دو محور دارد نخست محور محتوا و دوم محور فناوری برای توزیع محتوا که رسانه هم بخشی از حوزه فناوری محسوب می شود.

وی با تاکید بر فناوری رسانه افزود: فناوری رسانه در پیشبرد اهداف و تاثیرگذاری بسیار مهم است که اقسام مختلفی دارد که شامل فناوری در نحوه تولید محتوا، فناوری در توزیع محتوا و فناری حوزه های محتلف می شود.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه مطابق فرمایش امیراامومنین اکنون دنیا در حوزه خبر به سمت کوتاه و گزیده گویی رسیده است، اظهار کرد: امروز مردم خیلی حوصله برنامه های مفصل را ندارند و باید تلاش شود مطالب کوتاه و در یک کلام از نظر مفهوم به هم ربط پیدا کنندو پردازش نهایی در ذهن افراد شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 100 میلیون گوشی و تبلت فعال در کشور /همه شهرها تحت پوشش 3G و 4G

وجود 100 میلیون گوشی و تبلت فعال در کشور /همه شهرها تحت پوشش 3G و 4G