مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 17:112017-12-12بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


کشته شدن یک سرباز آمریکایی در ننگرهار، بازداشت 2 نفر به اتهام قاچاق در فرودگاه هرات و عملیات سرکوب داعش در شمال مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز سه شنبه 21 آذر در افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس"، کشته شدن یک سرباز آمریکایی در ننگرهار، رسیدگی به مشکلات امنیتی در ولایت تخار، بازداشت 2 نفر به اتهام قاچاق در فرودگاه هرات، عملیات سرکوب داعش در شمال افغانستان، کشته و زخمی شدن 15 عضو طالبان در فراه و بازداشت 3 نفر به اتهام حمل مواد مخدر در غور، از مهمترین رویدادهای امنیتی امروز سه شنبه 21 آذر است.

کشته شدن یک سرباز آمریکایی در ننگرهار جان نیکلسون فرمانده عمومی نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان گفته است که در حادثه ای در ولایت ننگرهار یک سرباز آمریکایی کشته و سه سرباز دیگر زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جان نیکلسون فرمانده عمومی نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان گفت: در حادثه در ولایت ننگرهار یک سرباز آمریکایی کشته و سه سرباز دیگر زخمی شدند.

رسیدگی به مشکلات امنیتی در ولایت تخار به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان در دیدار با جمعی از ساکنان ولایت تخار تامین امنیت و نظم را از عمده ترین مسوولیت های دولت این کشور، عنوان کرد و گفت: به مشکلات امنیتی ساکنان تخار رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان