مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 15:102017-12-12بين الملل

واشنگتن تایمز از احتمال خروج ترامپ از توافق هسته ای خبر داد


" یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به این که فرصت کنگره برای وضع قانون تحریمی علیه ایران و رفع آنچه واشنگتن نواقص برجام می خواند، فرا رسیده است، نوشت: احتمال دارد که رییس جمهور آمریکا تصمیم به خروج از توافق هسته ای بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، کنگره آمریکا احتمال دارد ضرب الاجل رسیدگی به درخواست های دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور برای اتخاذ موضع سختگیرانه تر در قبال توافق هسته ای با ایران را از دست بدهد، با تحریم های جدید علیه تهران موافقت نکند و تعیین آینده این توافق را دوباره به ترامپ بسپارد.

تلاش جمهوری خواهان برای ایجاد عواملی جدید که بتواند تحریم های شدیدی را علیه ایران که به واسطه توافق هسته ای رفع شده بود، وضع کند تا آستانه روز سه شنبه (امروز) به جایی نرسید.

روز سه شنبه پایان ضرب الاجل 60 روزه غیر رسمی است که توسط کنگره وضع شده تا در صورت عدم تایید توافق از سوی دولت، قانون گذاران در این مدت درباره سرنوشت آن، شامل بازگرداندن تحریم ها تصمیم گیری کند.

مشاوران کنگره می گویند که قانون گذاران هنوز فرصت دارند پیش از آنکه ترامپ بار دیگر تصمیم بگیرد مسوولیت توافق را بپذیرند یا نه، پیشنهادی ارائه کنند اما مشاوران کاخ سفید تاکید دارند که رییس جمهور ترامپ از عدم پیشرفت در کنگره در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن تایمز از احتمال خروج ترامپ از توافق هسته ای خبر داد

واشنگتن تایمز از احتمال خروج ترامپ از توافق هسته ای خبر داد