مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 15:002017-12-12حوادث

راه آهن ارومیه یکی از روزنه های ورودی مواد مخدر به استان


فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: راه آهن ارومیه می تواند یکی از روزنه های ورودی مواد مخدر به استان باشد و ضروری است که از هم اکنون پیش بینی های لازم صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ناصر اصلانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارومیه افزود: تمامی دستگاه ها باید تدابیر لازم برای افزایش آموزش های ضروری به شهروندان درخصوص برخورد با مصرف انواع مواد مخدر را بیاندیشند.

وی با بیان اینکه 75 درصد جرایم مرتبط با مواد مخدر هستند اظهار کرد: معتادان متجاهر نقش بسیار بالایی در بروز جرایم مختلف در جامعه دارند.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اقدامات قابل توجه چند سال اخیر در مقابله با کشت مواد مخدر موجب شده که امروز کشت مواد مخدر در ارومیه به صفر رسیده است.

سرداراصلانی تصریح کرد:در شهرستان ارومیه تولید مواد مخدر نداریم و فقط در برخی از شهرهای جنوبی استان شاهد تولید مواد مخدر هستیم.

فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: تدابیر ویژه برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به شهرستان ارومیه باید اندیشیده و تجهیزات و امکانات لازم در این خصوص تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: راه آهن ارومیه می تواند یکی از روزنه های ورودی مواد مخدر به ارومیه باشد و ضروری است که از هم اکنون پیش بینی های لازم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن ارومیه یکی از روزنه های ورودی مواد مخدر به استان

راه آهن ارومیه یکی از روزنه های ورودی مواد مخدر به استان