مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 14:052017-12-12ورزشي

سلطانی فر: تیم ملی با خاطر آسوده به فکر بازی تدارکاتی و نتایج خوب در روسیه باشد


اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فتح آغاز شد.

- اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال؛ سلطانی فر: تیم ملی با خاطر آسوده به فکر بازی تدارکاتی و نتایج خوب در روسیه باشد اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فتح آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزرات ورزش و جوانان، اولین جلسه ستاد ملی هماهنگی و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فتح آغاز شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این جلسه با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه گفت: قرعه دشواری داریم ولی تیم ملی بسیار با انگیزه ای داریم.

کادر مربیگری و فنی توانمندی، هدایت تیم ملی را بر عهده دارد و مجموعه مدیران فدراسیون کاملا در خدمت تیم ملی هستند و دولت و وزارت ورزش و جوانان هم تمام تلاش خود را به کار گرفته است که تیم ملی ایران بدون دغدغه در عرصه بزرگ و معتبر جام جهانی حاضر شود.

وی ادامه داد: حضور ایران در جمع کشورهای حاضر در میدان بزرگ و معتبر جام جهانی بسیار مهم است و تیم ملی، پشتیبانی کامل دولت، وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد و هدف ما کسب افتخار و حضور مقتدرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: تیم ملی با خاطر آسوده به فکر بازی تدارکاتی و نتایج خوب در روسیه باشد

سلطانی فر: تیم ملی با خاطر آسوده به فکر بازی تدارکاتی و نتایج خوب در روسیه باشد