مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 13:552017-12-12فرهنگي

کمالی: این بار نقش نگاره هایم آبستن ریتم های گرم جنوبی است


دومین نمایشگاه انفرادی خالق نوای جهله در گالری نگر تهران در حال برگزاری است.

- برگزاری دومین نمایشگاه انفرادی خالق نوای جهله در تهران؛ کمالی: این بار نقش نگاره هایم آبستن ریتم های گرم جنوبی است دومین نمایشگاه انفرادی خالق نوای جهله در گالری نگر تهران در حال برگزاری است.

موسی کمالی در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص افزود: نخستین نمایشگاهِ برون استانی ام را با درون مایه ی جهله، تابستان سال گذشته در گالری نگر تهران به نمایش گذاشتم.

وی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه نقاشی ام را با خاک های رنگی هرمز و نوارهای دست بافت زنان هرمزگانی روی تابلو در موزه ی مردم شناسی خلیج فارس و دومین نمایشگاهِ نقاشی اش را با موضوع خشک سالی و آب در تابستان سالجاری در گالری مرداد بندرعباس برگزار کردم، تصریح کرد: اکنون نمایشگاهی با عنوان "جهله نگاری" که برگرفته از افسانه ها و باورهای مردمش بوده و در آن رنگ و موسیقی درهم آمیخته شده اند، را به معرض دید قرار داده ام.

کمالی اضافه کرد: نقش و نگارهایی که در بافت زندگی جنوب و دریا جریان دارد و "جهله" این کوزه مدورِ گِلی که روزی رقصِ موزون آب را بر سرِ زنان جنوب به نوش جان می رساند.

وی اضافه کرد: این بار نقش نگاره هایم آبستن ریتم های گرم جنوبی است که به این آب وخاک دل بستگی دارد چرا که در جنوب رنگ و موسیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالی: این بار نقش نگاره هایم آبستن ریتم های گرم جنوبی است

کمالی: این بار نقش نگاره هایم آبستن ریتم های گرم جنوبی است