مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 12:552017-12-12اجتماعي

مدیریت صحیح منابع آبی خوزستان منجر به رفع مشکل تالاب های استان می شود


با توجه به شرایط خوب منابع آبی استان خوزستان، مدیریت صحیح منابع آبی منجر به رفع مشکل تالاب های استان خواهد شد.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به شرایط خوب منابع آبی استان خوزستان، مدیریت صحیح منابع آبی منجر به رفع مشکل تالاب های استان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری که در سفر اسحاق جهانگیری - معاون اول رییس جمهور به خوزستان- وی را همراهی می کرد، از پروژه انتقال آب رودخانه کارون به تالاب شادگان، تالاب شادگان در دارخوین و شادگان بازدید کرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به چهار اولویت محیط زیستی دولت دوازدهم، اظهار کرد: احیای تالاب ها، مدیریت پسماندها، مقابله با ریزگردها با منشأ داخلی و مقابله با آلودگی هوا در کلانشهرها چهار اولویت دولت دوازدهم هستند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: رییس جمهوری، وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرده است تا با تخصیص حق آبه تالاب ها و اولویت بخشی بالاتر به حق آبه تالاب ها نسبت به تامین آب برای کشاورزی، احیای تالاب ها را در دستور کار قرار دهند.

کلانتری افزود: دولت اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن اولویت های محیط زیستی اعلام شده را در بودجه سال آینده لحاظ کرده و از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه هایی همچون ریزگردها و پسماندهای شهری، اعتباری خاص در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت صحیح منابع آبی خوزستان منجر به رفع مشکل تالاب های استان می شود

مدیریت صحیح منابع آبی خوزستان منجر به رفع مشکل تالاب های استان می شود