مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 12:302017-12-12فناوري

رایگان شدن مکالمات زیر 10 ثانیه/ مناطق مشکل دار موبایل کدامند؟


به نظر می رسد تبدیل تکنولوژی برای ارائه نسل های بالاتر تلفن همراه قطعی مکالمات و کاهش کیفیت ارتباطات را به همراه داشته و به همین دلیل وزیر ارتباطات پیشنهاد رایگان شدن مکالمات زیر 10 ثانیه را برای مشترکان مناطق مشکل دار مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قطعی های مکرر تماس هایی که از طریق اپراتورها انجام می شود، یکی از مشکلاتی است که هنگام برقراری تماس وجود دارد و مشترکان برخی از اپراتورها با آن مواجه هستند، به طوری که وزیر ارتباطات هم در این باره اظهار کرده است: میزان قطعی مکالمات و عدم آنتن دهی در یکی از اپراتورها در شرایط مناسبی نیست و در دو اپراتور دیگر هم در تمام شهر تهران کیفیت مناسبی ارایه نمی کنند و این باعث نارضایتی مردمی می شود.

محمدجواد آذری جهرمی با اشاره به کیفیت ارتباطات گفته است که بعضی از شهرها و مناطق با ارایه نسل 3 و 4 تلفن همراه، به دلیل تبدیل تکنولوژی و کامل نبودن شبکه، قطعی مکالمات افزایش داشته و کیفیت ارتباطات کاهش پیدا کرده است.

البته او بخشی از این مشکلات را مربوط به تغییر تکنولوژی و عدم همکاری شهرداری ها در نصب و راه اندازی و در بعضی موارد جمع آوری سایت های تلفن همراه می داند.

به همین دلیل درباره مشکل قطع شدن ارتباط در مناطقی از تهران، این پیشنهاد مطرح شده که در این مناطق تا حل مشکل، مکالمات زیر 10 ثان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن مکالمات زیر 10 ثانیه/ مناطق مشکل دار موبایل کدامند؟

رایگان شدن مکالمات زیر 10 ثانیه/ مناطق مشکل دار موبایل کدامند؟