مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:452017-12-12سياسي

7300 ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شد


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست، و خدمات شهری شورای شهر تهران، ری و تجریش از شناسایی 7300 ساختمان ناایمن در شهر تهران خبر داد.

- رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست، و خدمات شهری شورای شهر تهران: 7300 ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شد رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست، و خدمات شهری شورای شهر تهران، ری و تجریش از شناسایی 7300 ساختمان ناایمن در شهر تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا صدراعظم نوری در ارائه گزارشی از راهبردها و رویکردهای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر اینکه رویکردهای محیط زیستی بر موضوعات مختلف از جمله مباحث اساسی کمیسیون سلامت شورای شهر تهران محسوب می شود، افزود: در ذیل توجه به شاخص توسعه پایدار به موضوعاتی همچون سلامت اجتماعی و محیط زیست شهری توجه ویژه ای داریم.

وی ادامه داد: موضوعاتی همچون جلوگیری از آلودگی ها و کاهش آلودگی های موجود در هوا، خاک و مواد غذایی از اولویت هایی است که در کمیسیون سلامت پیگیری می شود.

ما برای منابع و سرمایه های محیط طبیعی رویکرد صیانت و حفظ را در پیش گرفته ایم و آموزش و ارتقای مشارکت های شهروندی را مورد توجه قرار داده ایم.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست، و خدمات شهری شورای شهر تهران، ری و تجریش بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی و همچنین توسعه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7300 ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شد

7300 ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شد