مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-12سياسي

نماینده شاهین شهر: طرح برندینگ یک دلال به زنجیره تولید تا فروش نفت اضافه می کند


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که اجرای طرح برندینگ موجب می شود که شبکه واسطه گری ایجاد شود و فقط یک دلال به زنجیره تولید تا فروش اضافه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) و در جریان طرح سوال خود از وزیر نفت در خصوص اجرای طرح برندینگ، گفت: متاسفانه به نام خصوصی سازی و به بهانه اجرای سیاست های کلی اصل 44 و کاهش تصدی گری دولت و با ادعای تحقق اقتصاد مقاومتی، دستورالعملی با عنوان برندینگ صادر شده که بر اساس آن وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت پخش و پالایش و توزیع به شرکت های به اصطلاح صاحب صلاحیت یا برند واگذار می شود و چند شرکت واجد شرایط تشخیص داده شدند اما موانع قانونی صدور این دستورالعمل چیست و چرا علیرغم تعهدی که در کمیسیون انرژی برای توقف طرح دادید، آن را اجرا کردید؟ وی افزود: با شرایط فعلی که جایگاه ها مجاز به ایجاد فضاهای رفاهی، تجاری و خدماتی هستند چه مانعی برای ارائه این خدمات وجود دارد و چرا اصرار دارید جایگاه ها را به چند شرکت خلق الساعه کاغذی واگذار کنید.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با طرح این سوال که با توجه به عدم وجود زیرساخت های لازم برای اجرای این طرح، اصرار شما برای این کار چیست؟ گفت: جایگاه داران کم فروش یا خرد با اجرای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شاهین شهر: طرح برندینگ یک دلال به زنجیره تولید تا فروش نفت اضافه می کند

نماینده شاهین شهر: طرح برندینگ یک دلال به زنجیره تولید تا فروش نفت اضافه می کند