مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:152017-12-12سياسي

69.5 درصد زندانیان استان کرمان جوان هستند


مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان با اعلام این مطلب که استان کرمان جزی سه استان پرجمعیت زندانی کشور است، اظهار کرد: 69.

5 درصد زندانیان ما زیر 40 سال و نیز 95 درصد زندانیان استان کرمان زیر دیپلم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا امیری، امروز 21 آذر در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: در استان کرمان 12 زندان و کانون اصلاح تربیت وجود دارد و استان کرمان جزی سه استان پرجمعیت زندانی کشور است.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان به مقایسه درصد زندانیان مرد و خانم اشاره کرد و افزود: 94 درصد زندانیان استان کرمان مرد و 6 درصد دیگر آن خانم ها هستند و ضمن آنکه نسبت مجرمین خانم به آقا در استان 6 درصد است که نسب به نرم کشوری 2 درصد بیشتر است.

وی، 22 درصد زندانیان استان کرمان را مجرد اعلام کرد و ادامه داد: قابل توجه است که 82 درصد متاهلین بیش از یک فرزند دارند و امروز خانواده های زندانیان جزی فقیرترین خانواده های ایرانی هستند، لذا آسیب های زیادی در درون این خانواده ها وجود دارد.

امیری با بیان اینکه اتباع بیگانه 4 درصد زندانی های استان را تشکیل داده اند، عنوان کرد: 60 درصد زندانی های ما بدون سابقه هستند، همچنین 86 درصد زندانیان بومی استان و مابقی زندانیان غیربومی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69.5 درصد زندانیان استان کرمان جوان هستند

69.5 درصد زندانیان استان کرمان جوان هستند