مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 11:052017-12-12بين الملل

درخواست وزیر خارجه انگلیس از امارات برای لغو محاصره یمن


وزیر امور خارجه انگلیس با تاکید بر اینکه تنها راه حل پایان یافتن بحران یمن راه حلی سیاسی است گفت در سفرم به ابوظبی و دیدار با مسئولان اماراتی خواستار لغو محاصره یمن و ورود کمک های بشردوستانه به این کشور شدم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس پس از بازگشت از سفرش به منطقه که شامل کشورهای عمان، ایران و امارات بود در مجلس عوام این کشور اعلام کرد: درخصوص لزوم صدور مجوزی برای ورود کمک های بشردوستانه به یمن و ایجاد فضایی برای فعالیت های تجاری در بندر الحدیده که 80 درصد از واردات غذایی یمن از این بندر انجام می شود، به توافق رسیدیم.

جانسون درباره حل بحران یمن نیز گفت: لندن بر این باور است که در این راه حل برای مقابله با حوادث فاجعه بار کنونی در یمن در پیش گرفتن راه حلی سیاسی است.

وزیر امور خارجه انگلیس با اشاره به اتفاق نظر با مسئولان عمان درخصوص بحران یمن گفت: با سلطان قابوس (پادشاه عمان) به شکلی مفصل درباره فاجعه یمن گفت وگو کردیم و درمورد تحلیل این بحران و راه حل پایان دادن به درگیری ها اتفاق نظر داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه لندن با شرکای خود در راستای بازگرداندن طرف های درگیر در یمن به میز مذاکرات با حضور آمریکا در اوایل سال آتی میلادی تلاش خواهند کرد کشته شدن علی عبدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر خارجه انگلیس از امارات برای لغو محاصره یمن

درخواست وزیر خارجه انگلیس از امارات برای لغو محاصره یمن