مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 02:152017-12-11فرهنگي

چرا بودجه مصوب تئاتر پول نمی شود؟


اگر نمایش هایی که با محوریت فرهنگ تولید می شوند از سوی دولت مورد حمایت قرار نگیرند، به نحوی این پیغام به هنرمندان داده می شود که به دنبال تئاتر تجاری و گیشه بروند.

- مسعود دلخواه گفت: اگر نمایش هایی که با محوریت فرهنگ تولید می شوند از سوی دولت مورد حمایت قرار نگیرند، به نحوی این پیغام به هنرمندان داده می شود که به دنبال تئاتر تجاری و گیشه بروند.

این کارگردان تئاتر که مدتی قبل نمایش مفیستو را در تالار مولوی به صحنه برده بود و با استقبال هم همراه شد در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: قصد داشتم این نمایش را بار دیگر به اجرای عمومی برسانیم اما از آنجا که هنوز حمایت مالی که برای اجرای قبلی وعده داده شده بود به ما نرسیده است، امکان اجرای دوباره وجود ندارد چون مطلقا با ضرر مالی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش بودجه تئاتر در لایحه بودجه سال 97 دولت گفت: وقتی پول نیست یعنی نیست و آنچه هست فقط روی کاغذ است چون درعمل وجود خارجی ندارد.

برای اجرای نمایش مفیستو که حدود صد نفر در آن حضور دارند تنها جایی که حمایت مالی کرد و یک سوم هزینه ها را متقبل شد، اداره کل نمایشی و مدیر آن مهدی شفیعی بود که وعده حمایت داد اما تا کنون پولی به آنها نرسیده است که بخواهد به ما بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بودجه مصوب تئاتر پول نمی شود؟

چرا بودجه مصوب تئاتر پول نمی شود؟