مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 01:352017-12-11سياسي

تدارک برای مراسم تدفین روزنامه های خصوصی


مدیر مسؤول روزنامه «بهار» با اشاره به گران شدن تعرفه کاغذ و سخت شدن شرایط برای روزنامه های بخش خصوصی، اظهار کرد: باید آماده برگزاری مراسم تدفین برای مطبوعات بخش خصوصی باشیم.

- مدیر مسؤول روزنامه بهار با اشاره به گران شدن تعرفه کاغذ و سخت شدن شرایط برای روزنامه های بخش خصوصی، اظهار کرد: باید آماده برگزاری مراسم تدفین برای مطبوعات بخش خصوصی باشیم.

منصور قنواتی در گفت وگویی با ایسنا درباره افزایش تعرفه کاغذ اظهار کرد: بارها گفته ام که روزنامه های بخش خصوصی به ویژه در حوزه سیاسی عملاً در مقابل مافیای مطبوعات دولتی تسلیم هستند.

شرایط فعلی و گران شدن تعرفه کاغذ آنها را آماده مراسم تدفین روزنامه های خصوصی کرده است.

تا امروز اگر از حضور مطبوعات خصوصی در عرصه رقابتی راه رفتن بر لبه تیغ تعبیر می شد، با گران شدن کاغذ در شرایط اورژانسی قرار گرفتند و دیگر باید مسؤولان محترم دولت تدبیر به فکر مراسم تدفین روزنامه های خصوصی باشند.

او ادامه داد: می توان گفت که عملکرد دولت آقای روحانی عملاً باعث نابودی تفکر اصلاح طلبی در ایران شد و من به عنوان یک رسانه ای که سال ها در زمینه سیاست قلم زده ام، فکر می کنم عملکرد دولت آقای روحانی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگ باعث رویگردانی مردم از صندوق های رای خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برای مراسم تدفین روزنامه های خصوصی

تدارک برای مراسم تدفین روزنامه های خصوصی