مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1396 ساعت 00:302017-12-11ورزشي

عضو سابق AFC: تیم ایرانی در درک مفاهیم مصوبه AFC اشتباه کرده/ استراتژی نداشتیم


عضو سابق کمیته مسابقات و بین الملل AFC معتقد است که تیم ایرانی حاضر در جلسه کمیته مسابقات و هیات رییسه AFC برای موضوع بازی در کشور ثالث در درک مفاهیم دچار اشتباه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مناقشه فوتبالی ایران و عربستان در حالی وارد سومین سال خود می شود که به گفته مسئولین فدراسیون فوتبال ایران کمیته مسابقات و هیات رییسه AFC حکم به برگزاری بازی نمایندگان ایران مقابل نمایندگان عربستان در زمین خوده داده اما دبیرکل AFC تاکید کرد که ایران و عربستان همانند دو سال گذشته باید در زمین بی طرف بازی کنند.

این دو تفسیر از مصوبه AFC موجب سردرگمی تیم ها و هوادران ایرانی شده و هنوز نمی دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است.

حسن غفاری، عضو ایرانی سابق کمیته مسابقات و بین الملل AFC در گفت و گو با ایسنا، درباره تفسیر متفاوت دبیرکل AFC و فدراسیون فوتبال ایران از مصوبه این کنفدراسیون اظهار کرد: میزبانی در زمین خودی، جزو جدا ناپذیر مسابقات فوتبال است، مگر اینکه به دفعات اتفاقاتی رخ بدهد که خطر جانی برای بازیکنان، ناظرها و تماشاگران تیم مهمان باشد که تاکنون چیزی اتفاقی در ایران رخ نداده است.

دبیرکل AFC تصمیم گیر نیست بلکه افرادی که در کمیته مسابقات حضور دارند، رایی را صادر می کنند و در 99 درصد موارد هیات رییسه این نظرات را می پذیرد چرا که افراد بسیار کاربلد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو سابق AFC: تیم ایرانی در درک مفاهیم مصوبه AFC اشتباه کرده/ استراتژی نداشتیم

عضو سابق AFC: تیم ایرانی در درک مفاهیم مصوبه AFC اشتباه کرده/ استراتژی نداشتیم