مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 22:312017-12-11اقتصادي

جهانگیری: اقتصاد کشور ظرفیت ایجاد سالانه بیش از 700 هزار شغل را ندارد


در سال گذشته براساس آمار بیش از 600 هزار شغل ایجاد شد البته ظرفیت فعلی کشور برای تولید اشتغال 700 هزار نفر است و برای افزایش این رقم باید کارهای بزرگ تری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرمشهر، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در مراسم افتتاح کارخانه فولاد کاوه اروند با بیان اینکه سمت و سوی ما در اقتصاد مقاومتی جدا از حل مشکلات اقتصادی مردم تقویت اقتصاد در برابر تکانه های خارجی است، اظهار کرد: در هفته اخیر یک مسئله این بود که پس از چند دهه از عمر انقلاب اسلامی بتوانیم بگوییم که در ایران انسانی نیست که سر گرسنه بر زمین بگذارد.

وی افزود: برای همین حداقل های درآمدی در نظر گرفتیم و می خواهیم اعلام کنیم که اگر درآمد کسی کمتر از آن بود به نهادهای حمایتی مراجعه کند تا این کسری به او پرداخت شود.

این ارقام هرساله با توجه به وضعیت تورم به روزرسانی می شود و ما به دنبال انجام این کار هستیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به افزایش مستمری، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: طرح مبارزه با فقر آغاز شده و امیدواریم آن را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

تولید اشتغال فقط با جذب سرمایه گذار وی با بیان اینکه برای تولید اشتغال راهی جز جذب سرمایه گذاری و افزایش تولید نداریم، عنوان کرد: اگر کسی راه دیگری پیشنهاد دهد، حاکی از بی تجربگی او است گنجایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اقتصاد کشور ظرفیت ایجاد سالانه بیش از 700 هزار شغل را ندارد

جهانگیری: اقتصاد کشور ظرفیت ایجاد سالانه بیش از 700 هزار شغل را ندارد