مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 17:562017-12-11سياسي

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اصفهان: 3 شهید مدافع حرم در اصفهان تشییع می شوند


معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: پیکر پاک سه شهید مدافع حرم صبح پنجشنبه از حسینیه بنی فاطمه به سمت حسینیه رضوی تشییع می شوند.

- سید علی قریشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون تشییع شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم اظهار کرد: ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 23 آذرماه پیکر سه شهید مدافع حرم از حسینیه بنی فاطمه واقع در خیابان ابن سینا به سمت حسینیه رضوی در خیابان کمال بر روی دستان مردم قدردان اصفهان تشییع شده و بعد از آن در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می شوند.

وی با اشاره به اینکه تشییع شهید سوم دقایقی پیش مشخص شد، افزود: پیکر پاک نخستین شهید روحانی مدافع حرم افغانستانی در استان اصفهان به نام شهید سید نبی حسینی و شهید امین حسینی دو شهیدی هستند که پنجشنبه تشییع می شوند و لحظاتی قبل مشخص شد که پیکر شهید غلام حیدر سلطانی هم با این شهدا بدرقه شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: شهید سید نبی حسینی سی امین شهید روحانی مدافع حرم کشور هم بوده است که در جنگ با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت می رسد.

قریشی یادآور شد: مراسم بزرگداشت این سه شهید مدافع حرم که به تازگی شناسایی شده اند قرار است صبح جمعه از ساعت 9 الی 11 در حسینیه بنی فاطمه اصفهان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اصفهان: 3 شهید مدافع حرم در اصفهان تشییع می شوند

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان اصفهان: 3 شهید مدافع حرم در اصفهان تشییع می شوند