مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 16:402017-12-11اجتماعي

میزبانی بیش از 1200 کانون پرورشی از دانش آموزان


مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: 1221 کانون پرورشی و فرهنگی در سطح کشور میزبان دانش آموزان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات پرسش مهر 17 ریاست جمهوری و سی و پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری استان زنجان اظهار کرد: هنر دانش آموزان باید به کارآفرینی و شغل بیانجامد و در حال حاضر بیشترین دانش آموزان برگزیده در جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان دختر هستند و باید اذعان کرد که بانوان در حوزه های هنری بی رقیب هستند.

این مسئول ادامه داد: هنر بیشترین تاثیر را در کارآفرینی دانش آموزان دارد و اگر این مهم تحقق نیابد ظلم در حق دانش آموزان است.

رمضانی با اشاره به اینکه کانون های تربیتی باید در راستای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در اختیار حوزه های فرهنگی و هنری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کانون نباید خالی باشد؛ چرا که این مراکز ویژه معاونت پرورشی آموزش و پرورش نیست.

وی تصریح کرد: استان زنجان با وجود اینکه جزو استان های کوچک به نظر جمعیتی در جشنواره ها دارد، این مهم به دلیل فعالیت خوب مربیان و مسئولان در سطح استان انجام می شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 1221 کانون پرورشی و فرهنگی در سطح کشور میزبان دانش آموزان هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی بیش از 1200 کانون پرورشی از دانش آموزان

میزبانی بیش از 1200 کانون پرورشی از دانش آموزان