مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 16:062017-12-11اقتصادي

کرباسیان: بخش عمده طرح انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شده است


وزیر اقتصاد با بیان اینکه بخش های عمده ای از پروژه طرح انتقال آب خلیج فارس به استان های کرمان و یزد عملیاتی شده است، گفت: وزیر نیرو نیز مذاکراتی درباره خرید تضمینی آب داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی " به نقل از خانه ملت، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به جلسه کمیسیون ویژه حمایت از تولید و اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی عنوان کرد: طرح انتقال آب خلیج فارس به استان های کرمان و یزد مورد بررسی قرار گرفت، چرا که این طرح از جمله پروژه های مهم در کشور است که سرمایه گذار آن بدون اتکای به منابع دولت، انتقال آب را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه بخش های عمده ای از پروژه طرح انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شده است، گفت: زمینه های لازم برای انتقال آب شرب از طریق خط لوله در حال انجام است و وزیر نیرو نیز مذاکراتی درباره خرید تضمینی آب داشته است.

کرباسیان با اشاره به اینکه در این طرح آب مورد نیاز صنعت و معدن نیز تامین می شود، ادامه داد: سرمایه گذاران و بهره برداران این طرح درخواستی برای دریافت وام به صورت تسهیلات ارزان قیمت و یا استفاده از اعتبارات عمرانی دولت داشته اند که این درخواست ها در راستای سیاست های بودجه سال آینده نیز برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرباسیان: بخش عمده طرح انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شده است

کرباسیان: بخش عمده طرح انتقال آب خلیج فارس عملیاتی شده است