مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 15:452017-12-11پزشكي

دمنوش ­های گیاهی درمانی هرباسان در رقابت با داروهای شیمیایی


در ایران باستان، استفاده از گیاهان در درمان بیماری ها، بسیار مرسوم بوده؛ اما با رواج مصرف چای، استفاده از دم نوش هایی که روزی جزء لاینفک زندگی مردم بود، - به طور محسوس کم شد.

در حال حاضر با اطلاع رسانی در خصوص مزیت­ های دمنوش ­های گیاهی و مضررات داروهایی شیمیایی، مردم عام و پزشکان رو به مصرف این گیاهان آورده­ اند به طوری که هر روز شاهد رشد قارچ ­گونه مغازه ­های عطاری هستیم که متاسفانه حتی برخی از آنها دارای دانش لازم نیستند.

در این میان، حضور شرکت­ های تولیدکنندگانی همچون دمنوش ­های گیاهی درمانی هرباسان می ­تواند اطمینان خاطری برای مصرف کنندگان و دوست­داران گیاهان دارویی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، مدیرعامل به عنوان پیشتاز در تولید دمنوش ­های گیاهی با ایجاد بستر تخصصی در تولید دمنوش دارویی جهت پیشبرد این صنعت در راستای سلامت محوری جامعه قصد دارد تجربه متفاوتی را برای مصرف کنندگان خود ایجادکند.

مصطفی ملک زاده در ادامه عنوان کرد: هرباسان باتولیدات خود به عنوان دمنوش ­های گیاهی درمانی که با مجوز از وزارت بهداشت ودارو درمان و آموزش پزشکی در پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تولید می ­شود، گامی بلند برای اولین بار در کشور جهت تولید وعرضه دمنوش ­های گیاهی درمانی برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش ­های گیاهی درمانی هرباسان در رقابت با داروهای شیمیایی

دمنوش ­های گیاهی درمانی هرباسان در رقابت با داروهای شیمیایی