مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 15:362017-12-11بين الملل

یادداشت/امیررضا اسدی تلاش آمریکا برای سهم خواهی از آینده سوریه


آمریکایی ها به بهانه های مختلف در شمال سوریه چیزی در حدود پنج پایگاه ایجاد کرده اند و قطعا تا زمانی که به اهدافی که می خواهند در آینده سوریه داشته باشند، - نرسند قصد خروج از این کشور را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، امیررضا اسدی قائم مقام بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در یادداشتی نوشت: در اوضاع فعلی سوریه و با حذف داعش، حوادث در سوریه سرنوشت سازتر و تقابل ها شدیدتر خواهد شد، آمریکایی ها به بهانه های مختلف من جمله حمایت از اکراد در شمال سوریه چیزی در حدود پنج پایگاه ایجاد کرده اند، و قطعا تا زمانی که به اهدافی که می خواهند در آینده سوریه داشته باشند، نرسند قصد خروج از این کشور را ندارند.

متن این یادداشت به شرح زیر است: پایان عصر دولت داری و خلافت داعش که با آزادسازی شهر بوکمال، آخرین پایگاه رسمی آنها، صورت گرفت؛ این مهمان ناخوانده در تحولات منطقه را کنار زد تا از این پس بازیگران اصلی به طور بیشتری به ایفای نقش آن هم به شکل علنی تر بپردازند.

پوتین، رییس جمهوری روسیه، درشرایطی درشهر سوچی میزبان همتای سوری خود بود که ژنرال جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرده است: نیروهای آمریکایی تا زمانی که مذاکرات ژنو به نتیجه ای موفقیت آمیز نرسد، سوریه را ترک نخواهند کرد ، پوتین در این دیدار مدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/امیررضا اسدی تلاش آمریکا برای سهم خواهی از آینده سوریه

یادداشت/امیررضا اسدی تلاش آمریکا برای سهم خواهی از آینده سوریه