مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 15:352017-12-11سياسي

اهتمام ویژه آیت الله قاضی خرم آبادی به علوم قرآنی


حجت الاسلام والمسلمین بی آزار شیرازی با بیان اینکه آیت‎الله قاضی خرم آبادی اهتمام جدی به تدبر در قرآن داشت، عنوان کرد: ایشان در دانشگاه قم، - گروه قرآن و حدیث را تشکیل داد و با دعوت از اساتید متعدد سعی می کرد که این زمینه علمی را در میان دانشجویان رواج دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالکریم بی آزار شیرازی، امروز در مراسم سالگرد ارتحال آیت‏الله قاضی خرم آبادی در دانشگاه قم گفت: اخلاص، از مهمترین و برجسته‏ ترین ویژگی‏های شخصیتی مرحوم قاضی خرم آبادی بود و کسی که برای خدا کار کند، قطعا به عزت خواهد رسید.

وی افزود: نامه‎های مکرر امام راحل به آیت‎الله قاضی خرم آبادی، پیام مقام معظم رهبری و مراجع عظام در خصوص ارتحال ایشان بیانگر شخصیت والا و ارزشمند این عالم فقید است.

استاد حوزه تصریح کرد: مرحوم قاضی خرم آبادی، هم و غم بسیاری در خصوص تعلیم و آموزش عالی بانوان داشت؛ ایشان اهمیت و ارزش و جایگاه بسیاری را به بانوان می داد زیرا افراد همه چیز خود را ازمادران خود می گیرند و به همین سبب تعلیم و تربیت بانوان زمینه ساز رشد جامعه است.

بی آزار شیرازی عنوان کرد: مرحوم قاضی خرم آبادی، اهتمام بسیاری به قرآن کریم داشت به شکلی که روزانه دو نوبت به قرائت قرآن می پرداخت و این تداوم تلاوت قرآن، اهمیت بسیاری در فهم قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه آیت الله قاضی خرم آبادی به علوم قرآنی

اهتمام ویژه آیت الله قاضی خرم آبادی به علوم قرآنی