مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 15:052017-12-11سياسي

توجه ویژه به نهادینه کردن ارزش ها در تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تدوین دانشنامه دفاع مقدس را کاری ارزشمند دانست و گفت: نهادینه کردن باورها و ارزش ها یکی از سیاست های راهبردی دستگاه تعلیم و تربیت است که می توان آن را به زیبایی در این دانشنامه در نظر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدانظر دریکوند در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، بیان کرد: حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یک باور و ارزش است و باید بر آن ارج نهاد و در این راستا گام برداشت.

وی با تاکید بر این که وظیفه همگان است تا در این راستا گام بردارند، افزود: در هر برهه ای از زمان در کشورهای مختلف اتفاقاتی روی می دهد که به جزیی از هویت آن کشور تبدیل شده و باید آن را حفظ کرد و اشاعه داد.

دریکوند اضافه کرد: در تاریخ چند هزار ساله ایران رویدادهای مثبتی رخ داده که نگه داشت و انتقال آنها به نسل آینده می تواند حس مثبت به هویت ملی و دینی را تقویت کند.

وی بر اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: ایثار، فداکاری، رشادت و جانبازی رزمندگان اسلام و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب زیبایی هایی است که باید هنرمندانه انتشار داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به صحنه های به یاد ماندنی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تواضع، فروتنی و ایثاری که یک فرمانده در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به نهادینه کردن ارزش ها در تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان

توجه ویژه به نهادینه کردن ارزش ها در تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان