مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 13:352017-12-11حوادث

دایر شدن پروازهای جهرم به تهران


رییس فرودگاه جهرم، از آغاز پروازهای جهرم به تهران از چهارشنبه 22 آذر خبر داد و گفت: براساس اعلام ایران ایر، پروازهای جهرم به تهران هر هفته شنبه ها و چهارشنبه ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدیان دوشنبه 20 آذر در یک نشست خبری گفت: با استقرار ماشین آلات ایمنی زمینی و کارکنان عملیاتی و همچنین اعلام آمادگی واحدهای سوخت رسانی و هواشناسی، پلیس و سپاه حفاظت، فرودگاه جهرم به شکل 100 درصد آماده پذیرش پروازهای مسافری شده است.

او با بیان اینکه هواپیما رجیستر EP-ITA که در پروازهای جهرم استفاده می شود، تنها 9 ماه از عمرش می گذرد، گفت: این هواپیما برای مسیرهای کوتاه، فرودگاه های کوچک، کم مسافر و حتی کوهستانی بسیار مناسب بوده و می تواند در باندهای کوتاه، خاکی و نیمه فعال نشست و برخاست کند و دارای مصرف سوخت بسیار پایین و راندمان بالا است .

رییس فرودگاه جهرم گفت: برعکس دیدگاه عامه ی مردم که این نوع هواپیما را ملخی می خوانند، این هواپیما مجهز به موتورهای جت توربوپراپ ساخت شرکت آمریکایی- کانادایی است.

او گفت: براساس آمارها هر 8 ثانیه یک فروند ATR72 در فرودگاه های مختلف جهان نشست و برخاست می کند و حدوداً 210 ایرلاین از خطوط هوایی مطرح جهان، کاربر ATR است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایر شدن پروازهای جهرم به تهران

دایر شدن پروازهای جهرم به تهران