مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 12:552017-12-11اقتصادي

نمایشگاه قطر فرصت مناسبی برای حضور شرکت های خوزستانی است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز حضور در نمایشگاه قطر را حائز اهمیت دانست و شرکت های خوزستانی را برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهلا عموری در نشست هماهنگی شرکت در نمایشگاه بین المللی صنایع و تولیدات قطر 2018 که 19 آذرماه در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تاکید استاندار خوزستان در خصوص شروع فعالیت گسترده در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه و تعیین استان خوزستان به عنوان استان معین کشور کویت، متاسفانه نتوانستیم هیاتی را به کویت اعزام کنیم اما در کشورهای قطر و عمان اقدامات خوبی داشتیم.

وی افزود: دو هیات به کشور عمان و یک هیات تجاری به کشور قطر اعزام شد که نتایج خوبی دربرداشت و ارتباطاتی با این دو کشور برقرار شد.

عموری، با بیان این که لزوم راه اندازی خط کشتیرانی برای تسهیل صادرات و تردد به این کشورها در این سفرها مشخص شد، گفت: هر دستاوردی که حاصل شده است نتیجه تلاش جمعی و همکاری بخش خصوصی و دولتی بوده است.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر در بهمن ماه سال جاری، تصریح کرد: باید در فرصت ایجاد شده ناشی از قطع ارتباط کشور قطر با کشورهای امارات و عربستان که حدود یک سوم واردات قطر از این کشورها بود، نهایت استفاده را کرد اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه قطر فرصت مناسبی برای حضور شرکت های خوزستانی است

نمایشگاه قطر فرصت مناسبی برای حضور شرکت های خوزستانی است