مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 12:412017-12-11بين الملل

فارس گزارش می دهد ماجرای سخت گیری در انتشار بازی ایرانی حمله موشکی


سازنده بازی ضد صهیونیستی حمله موشکی از امتناع دو ساله یک بازار اندرویدی از انتشاراین بازی و منوط کردن آن به اخذ مجوز از چندین مرجع خبر می دهد اما مدیر این بازار اندرویدی این سخت گیری رابه خاص بودن موضوع این بازی مرتبط می داند هرچند که اذعان دارد مرجع حوزه مجوزها مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، انتشار خبر تولید و انتشار بازی حمله موشکی در دو سال گذشته با واکنش های رسانه های اسراییلی و آمریکایی رو به رو شد اما این بازی موفق نشد به یکی از مارکت های معروف اندرویدی راه پیدا کند.

سخت گیری هایی که در زمینه انتشار این بازی اعمال شد را برخی به امضای قرارداد خارجی این مارکت اندرویدی در همان سال بی ارتباط ندانستند و گمان زنی هایی درباره تاثیر احتمالی این قرارداد با عدم انتشار بازی یاد شده مطرح شد.

بنابر اعلام سازندگان این بازی، این بازار اندویدی نامه کتبی برای انتشار این بازی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، وزارت فرهنگ و ارشاد ، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کمیته فیلترینگ را از تیم سازنده درخواست کرده است و علاوه بر این اعلام کرده فرمانده کل سپاه پاسداران هم باید نامه را امضاء کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ماجرای سخت گیری در انتشار بازی ایرانی حمله موشکی

فارس گزارش می دهد ماجرای سخت گیری در انتشار بازی ایرانی حمله موشکی