مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 12:252017-12-11اقتصادي

فاز دوم طرح ریجستری تلفن همراه آغاز شده است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فاز دوم طرح ریجستری آغاز شده که شامل تمامی مدل های گوشی های تلفن همراه می شود، گفت: از محل اجرای طرح ریجستری حداقل یک هزار میلیارد تومان عاید دولت می شود.

- رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص اجرای طرح ریجستری گوشی های تلفن همراه، اظهار داشت: فاز دوم طرح ریجستری آغاز شده که شامل تمامی مدل های گوشی های تلفن همراه می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح ریجستری ادامه پیدا می کند، گفت: اجرای این طرح به نفع مصرف کننده و کشور است، در این میان عده ای دلال در صدد آشفته کردن بازار بودن که در حال حاضر قیمت ها متعادل و به میزان قبلی خود بازگشته.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از محل اجرای طرح ریجستری حداقل یک هزار میلیارد تومان عاید دولت می شود، ادامه داد: در این طرح حق وحقوق دولتی پرداخت می شود و در این میان دیگر دلالان حضور ندارند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فواید و عواقب مثبت اجرای طرح ریجستری برای مصرف کننده و دولت است، خاطرنشان کرد: در گذشته گوشی های نامرغوب به صورت قاچاق وارد کشور می شدند که در حال حاضر با اجرای طرح ریجستری واردکنندگان ملزم به واردات گوشی هایی با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم طرح ریجستری تلفن همراه آغاز شده است

فاز دوم طرح ریجستری تلفن همراه آغاز شده است