مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 12:252017-12-11سياسي

نشست مشترک تجار و بازرگانان ایلام و واسط برگزار می شود


استاندار ایلام از تصویب احتمالی منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نشست مشترک تجار و بازرگانان ایلام و واسط برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست اعضای اتاق بازرگانی و جمعی از بازرگانان و تجار ایلام اظهار کرد: مرز مهران با توجه به موقعیت خاص خود یک مرز منحصر به فردی است و مدیران باید از موقعیت این مرز برای رشد صادارت و توسعه و رونق استان استفاده بیشتری کنند .

وی افزود: معاون سیاسی امنیتی استانداری در هفته آینده مقدمات تشکیل نشست مشترکی با حضور تجار، بازرگانان استان های ایلام و واسط را در استان واسط عراق فراهم کند تا مسائل موجود در خصوص مراوده های تجاری این 2 استان بیان شود .

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه گمرک باید برای رونق تجارت در مرز مهران تلاش کند، اضافه کرد: مدیران حوزه های مرتبط نیز باید برای دفع مشکلات تجاری و گمرکی در مرز مهران با گمرک همراهی و همکاری داشته باشند .

وی با اشاره به برخی مشکلات تجار و بازرگانان در مرز مهران عنوان کرد: باید قوانین وضع شده از سوی مدیران به نفع مردم باشد نه اینکه به دامنه مشکلات آنها اضافه کند .

استاندار ایلام افزود: اتاق بازرگانی ایران مقدمات نشست دو جانبه ای بین مسئولان ایران و عراقی در خصوص وضعیت مرز مهران پیگیری کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مشترک تجار و بازرگانان ایلام و واسط برگزار می شود

نشست مشترک تجار و بازرگانان ایلام و واسط برگزار می شود