مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 11:552017-12-11بين الملل

مذاکرات مقامات عالی روسیه، چین و هند در خصوص خاورمیانه


وزیران خارجه هند، روسیه و چین قرار است در نشستی در «دهلی نو» در مورد مسائل منطقه خاورمیانه و بحران در شبه جزیره کره گفتگو کنند.

- وزیران خارجه هند، روسیه و چین قرار است در نشستی در دهلی نو در مورد مسائل منطقه خاورمیانه و بحران در شبه جزیره کره گفتگو کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیران خارجه هند، روسیه و چین در تاریخ 20 آذر، در نشستی در دهلی نو در مورد مسائل منطقه خاورمیانه و بحران در شبه جزیره کره گفتگو می کنند.

انتظار می رود موضوع کریدور ترابری شمال-جنوب که هند، ایران، افغانستان، آسیای مرکزی و اروپا را به هم وصل می کند، در این دیدار مطرح شود.

در همین رابطه وزارت خارجه روسیه اعلام کرد پانزدهمین نشست گروه آر آی سی ، متشکل از روسیه، هند و چین، در دهلی نو برگزار می شود و مسائل و چالش های فعلی در افغانستان، خاورمیانه، و شبه جزیره کره مورد بحث و رایزنی قرار خواهد گرفت.

علاوه بر نشست رؤسای دستگاه دیپلماسی سه کشور، سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه به طور جداگانه با همتایان هندی و چینی خود دیدار خواهد کرد.

انتظار می رود در جریان دیدار میان سوشما سوراج، وزیر خارجه هند و لاوروف وزیر خارجه روسیه دو طرف در مورد روند پیشرفت پروژه 7200 کیلومتری موسوم به کریدور بین المللی ترابری شمال- جنوب گفتگو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات مقامات عالی روسیه، چین و هند در خصوص خاورمیانه

مذاکرات مقامات عالی روسیه، چین و هند در خصوص خاورمیانه