مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-11حوادث

کشف 75 درصد «تریاک» جهان توسط ایران / نگرانی از افزایش موج تولید تریاک در افغانستان


به گفته قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور میانگین 75 درصد کشفیات جهانی تریاک، 61 درصد کشفیات مرفین، 17 درصد هرویین و همچنین بیشترین کیس های کشف پیش سازهای شیمیایی مواد مخدر توسط ایران صورت می گیرد.

- کشف 75 درصد تریاک جهان توسط ایران / نگرانی از افزایش موج تولید تریاک در افغانستان به گفته قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور میانگین 75 درصد کشفیات جهانی تریاک، 61 درصد کشفیات مرفین، 17 درصد هرویین و همچنین بیشترین کیس های کشف پیش سازهای شیمیایی مواد مخدر توسط ایران صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مویدی در افتتاحیه نشست گروه کارشناسی همکاریهای مرزی در چارچوب ابتکار میثاتق پاریس که با حضور هیاتهای نمایندگی بیش از 30 کشور و سازمان های منطقه ای و بین المللی امروز برگزار شد، افزود: آنچه که راجع به گسترش سطح و منطقه کشت خشخاش و افزایش تولید مواد مخدر افغانستان در گزارش UNODC آمده است، تصویری است بسیار نگران کننده از موج مخرب ناشی از افزایش کشت و تولید که به زودی منطقه را در نوردیده و به اروپا و ماورای آن خواهد رسید.

وی ادامه داد: این نشست اولین صحنه مواجهه با شرایط جدید است که کارشناسان و متخصصان منطقه ای و بین المللی گردهم آمده اند تا آن را ارزیابی و راهکارهای متناسب را بررسی کنند، به همین دلیل طبیعی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 75 درصد «تریاک» جهان توسط ایران / نگرانی از افزایش موج تولید تریاک در افغانستان

کشف 75 درصد «تریاک» جهان توسط ایران / نگرانی از افزایش موج تولید تریاک در افغانستان