مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 10:352017-12-11بين الملل

اتحادیه عرب: پیروزی های عراق آسان به دست نیامده/داعش ریشه کن شده است


معاون دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که پیروزی های محقق شده در عراق آسان نبوده و معضل داعش ریشه کن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، خلیل ابراهیم الذوادی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب ضمن تاکید بر ضرورت تقویت همکاری مشترک با کشورهای عربی خاطرنشان کرد ، ثبات و توسعه در هر کشور عربی و همچنین همکاری با دیگر کشورهای عربیجهت ارتقای توانمندی های امت عربی امر مهمی است.

این موضوع باعث بر انگیخته شدن خشم دیگران می شود، زیرا همکاری موجود میان کشورهای عربی و وجود مرزهای مشترک بدین معناست که نیروی وجود دارد که نمی توان آن را دست کم گرفت.

معاون دبیرکل اتحادیه عرب همچنین تصریح کرد: پیروزی های محقق شده در عراق آسان به دست نیامده و ملت این کشور با استقامت و پایداری شان موفق شدند، آفت داعش را ریشه کن کنند.

وی بر اهمیت آغاز روند رشد و توسعه که نیازمند اتخاذ اقداماتی از جمله مبارزه با فساد و نابودی آن پس از این پیروزی است، تاکید کرد.

الذوادی همچنین تصریح کرد که دولت عراق برای حفظ امنیت و ثبات نیازمند بازسازی است و از ملت ها و تمامی دولت ها خواستار همکاری علیه تروریسم شد.

وی با اشاره به این که اسلوب و شیوه های سخنرانی قدیم دیگر کابردی ندارد و باید روش ها و وسایل مدرن برای گفت وگو با مردم ابداع کرد، گفت: مفهوم اسلام بزرگ که دین محبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه عرب: پیروزی های عراق آسان به دست نیامده/داعش ریشه کن شده است

اتحادیه عرب: پیروزی های عراق آسان به دست نیامده/داعش ریشه کن شده است