مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 09:512017-12-11دانش

آمار اولیه ثبت نام داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری


آمار اولیه ثبت نام داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، با توجه به درخواست دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای پذیرش در ظرفیت های جدید یا تکمیل ظرفیت برخی از رشته های دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و همچنین پردیس های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه های علوم پزشکی در آزمون سراسری سال 96، مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 96 اجرا شد.

مهلت تمدید شده این دوره نیز به پایان رسید و بر اساس آمار اولیه گزارش شده 51 هزار و 691 داوطلب برای دوره های با آزمون ثبت نام کردند.

در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس های دانشگاه های فرهنگیان و پردیس خودگردان و ظرفیت های مازاد علوم پزشکی در کنکور 96 تعداد 13 هزار و 707 نفر برای 1359 کدرشته محل پذیرفته می شوند.

همچنین بر اساس درخواست برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در برخی از کدرشته های تحصیلی پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد (به جز دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی که پیش از این تکمیل ظرفیت برگزار کرده اند).

ظرفیت پذیرش در رشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیز 7 هزار و 998 نفر اعلام شده است که بر اساس آمار گزارش شده اولیه 3 هزار و 4 داوطلب ثبت نام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار اولیه ثبت نام داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری

آمار اولیه ثبت نام داوطلبان تکمیل ظرفیت آزمون سراسری