مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 04:312017-12-11سياسي

مهدی سعیدی استقبال اصلاح طلبان از انحرافیون


اصلاح طلبان که مهمترین رقیب خود را اصولگرایان می دانند، با بزرگنمایی رفتارهای سیاسی جریان انحرافی، تخریب اصولگرایان را هدف قرار داده اند.

- لذا با آب و تاب هر روز گزارشی از عملکرد انحرافیون ارائه می دهند تا از همه فرصت های خود علیه رقیب سیاسی شان بهره برده باشند! بازی جدید احمدی نژاد به عنوان یک بحث انحرافی مدتی است که مجددا بخشی از افکار عمومی را مشغول به خود کرده است.

این جریان که از افتادن در سراشیبی انفعال رنج می برد و نگران فراموشی از اذهان و پایان عمر سیاسی خویش است، تلاش دارد تا بطور متناوب با اقداماتی خلاف عادت، توجهات و نگاههای جامعه را به سمت خود جلب کند تا شاید در فرصتی مناسب، فرصت لازم برای بازگشت به قدرت را کسب نماید.

شرایطی که فعلا با توجه به عملکرد گذشته این جریان با انسداد قانونی مواجه گردیده و منسوبین به این جریان از ورود به مسئولیت های انتخابی به واسطه نظارت دستگاه های قانونی چون شورای نگهبان منع گردیده اند.

عملکردهای ساختارشکنانه این جریان در هفته های اخیر نیز نه تنها به اهرم فشاری بر مراجع نظارتی بدل نگردیده، بلکه مستندات بیشتری را برای عدم احراز صلاحیت این جریان فراهم ساخته و شیب فرورفتن در قهقرا را بیشتر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی سعیدی استقبال اصلاح طلبان از انحرافیون

مهدی سعیدی استقبال اصلاح طلبان از انحرافیون