مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 03:452017-12-11سياسي

اتمام مقاوم سازی دانشکده حقوق دانشگاه تهران تا پایان ترم جاری


رییس دانشگاه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران از اتمام عملیات مقاوم سازی این دانشکده تا پایان ترم جاری خبر داد و گفت: این ساختمان به گونه ای مقاوم سازی شده که می تواند در برابر زلزله 8 ریشتری نیز مقاومت کند.

- دکتر محمد رضا تخشید در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: تمامی اقدامات مربوط به نوسازی و مقاوم سازی ساختمان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در مراحل پایانی خود قرار دارد و تقریبا بیش از 95 درصد اقدامات انجام شده است.

امیدواریم تا پایان ترم جاری به بهره برداری برسد و کلاس های دانشجویان در ترم آینده در دانشکده اصلی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی الزامات مربوط به مقاوم سازی در برابر زلزله برای ساختمان های دانشکده های حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در نظر گرفته شده است، بطوری که ستون ها، دیوارها و سایر قسمت های ساختمان نیز تقویت شده است و بنا بر اذعان کارشناسان ساختمان های دانشکده در برابر زلزله 8 ریشتری مقاوم است.

رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: براساس برنامه ای تدوین شده قرار بود تمامی ساختمان های دانشگاه تهران مقاوم سازی و بازسازی شوند، اما به دلیل هزینه های بالا فقط توانستیم دانشکده حقوق و علوم سیاسی را بازسازی کنیم و انجام این عملیات در ساختمان های دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مقاوم سازی دانشکده حقوق دانشگاه تهران تا پایان ترم جاری

اتمام مقاوم سازی دانشکده حقوق دانشگاه تهران تا پایان ترم جاری