مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1396 ساعت 00:202017-12-10سياسي

تلاش سیستماتیک احمدی نژاد برای خانه نشین کردن زنان


استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشجو و جنبش دانشجویی نبض جامعه است، گفت: اینکه دانشجو جایگزین نهادهای اجتماعی دیگر رفتار کرده و هزینه می پردازد، - زیبنده ی جامعه ای که به نام "توسعه ی دینی" خود را به جهان معرفی می کند، نیست، اینکه دانشجو به خاطر رفتار سیاسی و موضع گیری سیاسی دچار مشکلات حاد شده و از ادامه تحصیل بازبماند، این رفتار زیبنده ی چنین نظامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهه کولایی در همایش دانشجویان و توسعه ملی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه خرسندم که دوباره به شهر تبریز، خواستگاه جنبش مشروطه طلبی در ایران آمده ام، گفت: دانشجویان و دانشگاهیان در تمامی فرازهای تحولات تاریخی جامعه ما نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده اند و در حقیقت جنبش دانشجویی و دانشگاه در کشور ما نقش جایگزین نهادهای اجتماعی دیگر را بر عهده گرفته اند.

وی ادامه داد: در شرایطی که احزاب قوی در کشور وجود نداشته یا ناپایدار هستند و نهادهای مدنی یا ضعیف هستند و یا ناتوان در دفاع از هویت و یا حتی بقای خود هستند،شاهدیم که دانشجویان در درون دانشگاه ها نقش این نهادها را برعهده می گیرند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در بطن جنبش دانشجویی، نیازمند آسیب شناسی و بازخوانی تجربه ها هستند، یادآور شد: متاسفانه نهادهای پرقدرت و موثری برای انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش سیستماتیک احمدی نژاد برای خانه نشین کردن زنان

تلاش سیستماتیک احمدی نژاد برای خانه نشین کردن زنان