مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 16:502017-12-10اقتصادي

بازدید مدیر امور شعب استان­ های بانک ایران زمین از شعب چهارمحال و بختیاری


مصطفی یزدانجو، مدیر امور شعب استان­ های بانک ایران زمین به همراه محمدرضا سبزواری، مدیر استانی این بانک از شعب استان چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ایران زمین"، مدیر امور شعب استان ­ها در این بازدید ضمن بررسی عملکرد سال جاری شعبه شهرکرد در بخش جذب منابع، شناسایی و بررسی ظرفیت ها، پتانسیل موجود برای جذب منابع پایدار و تبیین راهکار­های متناسب با بازار هدف را مهم عنوان و با اشاره به ضرورت تلاش برای جذب منابع ارزان قیمت، فعالیت شعب بر پایه نرخ سود را نادرست و بر بازاریابی و تجهیز منابع ارزان قیمت تاکید کرد.

یزدانجو با بیان ضرورت نگاه ویژه به کاهش هزینه ­های عملیاتی شعب اظهارکرد: این مهم موجب افزایش توان رقابتی شده و صرفه­ جویی ­های صورت گرفته سودآوری شعب و به تبع آن بانک شده و موجب افزایش بهره­ وری و ارتقای جایگاه بانک در میان رقبا را در بر دارد.

مدیر شعب استان ­ها با تاکید بر امر مشتری­ مداری، بازاریابی و استفاده از ظرفیت ­ها و نوآوری جذب منابع بدون اتکا بر نرخ سود را عامل اصلی پیشرفت در راستای تحقق آرمان­ ها و اهداف بانک ایران زمین دانست و تلاش همگان را خواستار شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر امور شعب استان­ های بانک ایران زمین از شعب چهارمحال و بختیاری

بازدید مدیر امور شعب استان­ های بانک ایران زمین از شعب چهارمحال و بختیاری