مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 16:052017-12-10بين الملل

اذعان معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق بر وجود فساد گسترده در اقلیم


معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با تایید وجود فساد در اقلیم گفت، فرعون هایی هستند که با تصرف اراضی در اقلیم اقدام به ساخت کاخ ها و تجارت و قاچاق می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، قباد طالبانی، معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق و پسر جلال طالبان، رییس جمهور فقید این کشور گفت: ما در کردستان با پدیده فساد مواجه هستیم اما شرایط جهت مقابله با آن در کردستان بهتر از دیگر مناطق عراق است.

طالبانی با اشاره به اینکه در زمینه مبارزه با فساد در اقلیم کارهای بسیاری وجود دارد، تاکید کرد: مقابله با این پدیده به کاری گروهی و مشترک نیاز دارد.

معاون بارزانی افزود: در اقلیم کردستان فرعون هایی وجود دارند که با تصرف اراضی شروع به ساخت کاخ ها و تجارت و قاچاق کرده اند اما شجاعت لازم برای ایستادن در برابر آنها وجود ندارد.

وی که از رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان(یکی از دو جناح اصلی در اقلیم کردستان) است در ادامه گفت: کسانی که در رسانه ها از مبارزه با فساد سخن می گویند، از همه فاسدتر هستند، آنها گروهی مسلح را دور خود جمع می کنند و از شهروندان امتیازاتی اخذ کرده و آنها را تهدید می کنند.

قباد طالبانی ضمن عذرخواهی از هیات شفاف سازی به این دلیل که دولت نتوانست به شکل کامل به این هیات کمک کرده و با شجاعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق بر وجود فساد گسترده در اقلیم

اذعان معاون نخست وزیر اقلیم کردستان عراق بر وجود فساد گسترده در اقلیم