مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 14:052017-12-10بين الملل

افشای برخی عادات روزانه ترامپ؛ از خوردن 12 قوطی نوشابه تا تماشای سی ان ان


به گفته نزدیکان دونالد ترامپ، او کوکاکولای رژیمی می نوشد، به تماشای اخبار اعتیاد دارد و برای کنترل حال خود تلویزیون نگاه می کند.

- افشای برخی عادات روزانه ترامپ؛ از خوردن 12 قوطی نوشابه تا تماشای سی ان ان به گفته نزدیکان دونالد ترامپ، او کوکاکولای رژیمی می نوشد، به تماشای اخبار اعتیاد دارد و برای کنترل حال خود تلویزیون نگاه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از لحظه ای که بیدار می شود CNN را برای اخبار، فاکس نیوز را برای آسایش و برنامه “Morning Joe” شبکه MSNBC را به منظور آماده شدن برای فعالیت روزانه تماشا می کند.

به گفته حدود 60 تن از اعضای کنگره، مشاوران، دستیاران و دوستان ترامپ، او برای آن که خود را در حس و حال مبارزه نگه دارد، روزانه 12 قوطی کوکاکولای رژیمی مصرف می کند.

آنان می گویند، حالت ترامپ جنگی است، زیرا او هر روز را مبارزه ای علیه تخریب کنندگان واقعی و خیالیش می داند و تلویزیون دریچه او به جهان است.

ترامپ ماه گذشته به خبرنگاران گفته بود، آنقدر درگیر "خواندن اسناد" است که زمانی برای تماشای تلویزیون و دنبال کردن رسوایی های "ری مور"، قاضی ارشد سابق دیوان عالی آلاباما ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای برخی عادات روزانه ترامپ؛ از خوردن 12 قوطی نوشابه تا تماشای سی ان ان

افشای برخی عادات روزانه ترامپ؛ از خوردن 12 قوطی نوشابه تا تماشای سی ان ان