مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 15:262017-12-09سياسي

آیین نامه ارزیابی نهادهای ترویجی فعال در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو منتشر شد


ستاد توسعه فناوری نانو در راستای حمایت از فعالیت های ترویجی و آموزشی فناوری نانو، نهادهای ترویجی مشارکت کننده در برگزاری مسابقه دانشجویی فناوری نانو را ارزیابی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، مخاطبان آیین نامه ارزیابی نهادهای ترویجی مسابقه فناوری نانو، نهادهای ثبت شده در بانک اطلاعات نهادهای ترویجی ستاد نانو هستند که اقدام به ثبت نام و آموزش داوطلبان در مسابقه نانو می کنند.

نهادهای ترویجی فناوری نانو، شامل گروه‏ های دانشجویی، شرکت‏ های آموزشی، مراکز آموزش و پرورش و همچنین سایر نهادهای ترویجی است که در ستاد توسعه فناوری نانو به ثبت رسیده اند.

بر طبق این آیین نامه، ارزیابی فعالیت ها در سه مولفه کمّی، کیفی و اجرایی برای یک دوره برگزاری مسابقه، از آغاز به کار دبیرخانه و ثبت نام داوطلبان تا پایان مسابقه و برگزاری مراسم اختتامیه انجام می شود.

نهادهای ترویجی با چهار شاخص کمّی ارزیابی می شوند.

نهادهای ترویجی می توانند بر اساس شاخص تعامل با دبیرخانه مسابقه، تا سقف 50 درصد امتیاز کسب شده از مولفه های کمّی را دریافت کنند.

همچنین طبق این آیین نامه، نهادهای ترویجی فناوری نانو می توانند به منظور استفاده از قابلیت ها و توانایی های یکدیگر و همچنین مشارکت گروهی در اجرای مسابقه ملی فناوری نانو، اقدام به ایجاد شعبه کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ارزیابی نهادهای ترویجی فعال در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو منتشر شد

آیین نامه ارزیابی نهادهای ترویجی فعال در هشتمین مسابقه ملی فناوری نانو منتشر شد